شیوه خرید O2O

روش های تحویل کالا
روش های ارسال در بست نیک به دو صورت می باشد:
1- پست پیشتاز
امکان تحویل سفارش‌هایی که تا ساعت 13 روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ثبت شوند، در روز بعد وجود دارد. سفارش‌هایی که بعد از ساعت 13 و یا روزهای پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد پردازش خواهد شد.
قابل ذکر است که در پرداخت های  که در محل صورت میگیرد مشتری باید شماره موبایل خود را در سایت به روز رسانی کند. چرا که مرکز تماس با مشتری تماس میگیرد و در صورت تائیدیه تلفنی سفارش ارسال میشود.
2- روش O2O

دنیای نوین دنیای شتاب است و نیازمند هر چه کمتر هدر دادن زمان. برای آنکه با شتاب این دنیا پیش رفت، انسان ها هر دم در پی آفریدن و ساختن ماشین ها، دستگاه ها و شیوه هایی نوین هستند. انسان نه تنها در پی شتابی بیشتر برای پیش برد کارهاست بلکه آسودگی را همواره خوشایند می داند که اگر دستگاه یا شیوه ای بتواند او را در هر دو این گزینه ها یاری رساند با خشنودی هرچه تمام تر آن را بر می گزیند. انسان همواره خواسته است که بتواند هرچند با وجود مسافت های زیاد در برآورده کردن نیازهایش توانا باشد که این انگیزه راه اندازی شیوه های گوناگون فرستادن و دریافت کالا را در او بر انگیخت.

ایرانیان نخستین کسانی بودند که با چاپار پا در این راه گذاشتند. با پیشرفت دنیای امروز شیوه ها هم به روز شدند. اینک در تارنماها (وب سایت ها) ی فراهم کننده کالا گزینه ای برای خریداران فراهم شده که با برگزیدن آن ها خریداران با آسودگی بیشتر می توانند آسوده تر و با آرامش خاطر بیشتر کالای خریده شده را در دست داشته باشند.

شرکت یارنیک الکترونیک، تلاش بر این داشته که خریدارانش را از تجربه ی سالیانش در این زمینه بهره مند سازد، بنابراین گام فراتر نهاده و برای اینکه خریدار درست بداند که آنچه خریداری کرده از چه ویژگی های برخوردار است، شیوه ای نوین را در زمینه ی خرید به خریدان شناسانده و نشان داده است.

این شیوه O2O  یا همان خرید Online to Offline نام گذاری شده. در این شیوه خریدار کالای دلخواهش در تارنما (وب سایت) بر می گزیند، هزینه را آن لاین پرداخت می کند و کد رهگیری را دریافت می کند. پس از آن با در دست داشتن کد رهگیری به نزدیکترین فروشگاه نماینده ی شرکت که آدرسش برای وی فرستاده شده می رود و گوشی را دریافت می کند.

از ویژگی هایی که این شیوه خرید را برتر از دیگر شیوه ها کرده است این است که خریدار با رفتن به فروشگاه کالای خریداری شده خویش را می بیند و در دست می گیرد و اگر از خود کالا یا بخشی از آن خشنود نبود می تواند آن را برگردانند و یا جا به جا کند. بی گمان این کار با نگاه داشت رویه ی شرکت دست یافتنی است.

از دیگر ویژگی های این روش یکسان بودن هزینه در همه ی فروشگاه های نماینده ی این شرکت است و هیچ جا نخواهد و نمی تواند هزینه ای بیش از آنچه که در تار نما گذاشته شده از خریدار دریافت کند.

شرکت یارنیک الکترونیک بر آن داشته تا خریدارانش از داد و ستد با این شرکت خشنود باشند و همواره تلاش در پاسخ گویی به نیازهای آنان را داشته است.