گارانتی

 

شرایط فعال سازی ضمانت نامه خدمات نیک سرویس

دوره گارانتی کالاهای تحت ضمانت نیک سرویس، بر اساس شیوه خرید کالا به روش های مختلفی فعال می شوند:

۱. خرید از سایت Bestnik.ir همزمان با ارسال کالا برای مشتری دوره گارانتی و خدمات کالا آغاز می گردد.

۲. خرید از شبکه O2O  همزمان با خرید و دریافت کالا دوره گارانتی کالا آغاز می گردد.

۳. خرید از شبکه آفلاین دوره گارانتی کالا همزمان با خروج کالا از انبار فعال شده است. خریدار در این گونه موارد باید مدت زمان باقیمانده از خدمات گارانتی را از طریق شماره پیامک 100087100 یا تماس با شماره 02187100 استعلام نماید.

 

شرایط عدم پذیرش (ابطال) ضمانت نامه نیک سرویس

شرایط زیر خارج از تعهدات ضمانت نیک سرویس می باشد:

۱.  مدت زمان اعتبار ضمانت نامه به پایان رسیده باشد.

۲. شماره سریال یا هولوگرام روی دستگاه مخدوش یا از بین رفته باشد.

۳. صدمات فیزیکی ناشی از استفاده نادرست توسط مصرف کننده. (شامل: ضربخوردگی، شکستگی، لوازم جانبــی غیر استاندارد، نوسانات الکترونیکی خارجی، نفوذ مایعات و رطوبت به داخل دستگاه، نگهداری در شرایط دمایی غیر معمول و عواملی که خارج از کنترل شرکت نیک سرویس می باشد.)

۴. دستگاه خارج از دفاتر نمایندگی های خدمات پس از فروش  نیک سرویس یا توسط افراد غیر مجاز تعمیر شده باشد.

* معیار تعریف حوزه ضمانت نامه و خدمات نیک سرویس و شرایط آن آخرین نسخه روی وب سایت می باشد و لذا اعمال تغییر بدون اطلاع قبلی را برای خود محفوظ می داند.

*در صورت اتمام مدت ضمانت نامه یا ابطال ضمانت نامه، نیک سرویس پشتیبانی قطعات را به مدت ۱۲ ماه ضمانت می نماید.

 

شرایط اختصاصی ضمانت نامه پاوربانک

اعتبار ضمانت نامه

مدت اعتبار ضمانت نامه از زمان خرید از شبکه فروش رسمی به شرح زیر می باشد:

• ۳ ماه ضمانت تعویض کالا در صورت مشکلات ناشی از ساخت

• ۱۲ ماه ضمانت (قطعات معیوب در صورت امکان، تعمیر یا با قطعه سالم تعویض می گردد)

شرایط عدم پذیرش (ابطال) ضمانت نامه

شرایط زیر خارج از تعهدات ضمانت نیک سرویس می باشد:

۱.هولوگرام روی جعبه و کارت ضمانت مخدوش یا از بین رفته باشد.

۲.صدمات فیزیکی ناشی از استفاده نادرست توسط مصرف کننده. (شامل: ضربخوردگی، شکستگی، لوازم جانبــی (شارژر / کابل) غیر استاندارد، نوسانات الکترونیکی خارجی، نفوذ مایعات و رطوبت به داخل دستگاه، نگهداری در شرایط دمایی غیر معمول یا آتش سوزی و عواملی که خارج از کنترل شرکت نیک سرویس می باشد.)

۳. پاور بانک خارج از دفاتر نمایندگی های خدمات پس از فروش  نیک سرویس یا توسط افراد غیر مجاز تعمیر شده باشد.

 

شرایط اختصاصی ضمانت تلفن همراه

اعتبار ضمانت نامه

مدت اعتبار ضمانت نامه از زمان فعال شدن دوره گارانتی به شرح زیر می باشد:

  • ۱ماه ضمانت تعویض کالا در صورت مشکلات ناشی از ساخت
  • ۱۲ ماه ضمانت خدمات برای گوشی های لیگو و ۱۸ ماه ضمانت خدمات برای گوشی های اسمارت رونیکس
  • ۳ ماه ضمانت تعویض لوازم جانبی مانند باطری، آداپتور شارژر، کابل USB، Hands free
  • رفع ایرادات نرم افزاری در مدت اعتبار ضمانت نامه بدون دریافت هزینه خواهد بود.

شرایط عدم پذیرش ضمانت نامه

۱.  صدمات فیزیکی ناشی از استفاده نادرست توسط مصرف کننده. (شامل: ضربخوردگی، شکستگی، لوازم جانبــی غیر استاندارد، نوسانات الکترونیکی خارجی، نفوذ مایعات و رطوبت به داخل دستگاه، نگهداری در شرایط دمایی غیر معمول یا آتش سوزی، رعد و برق، سیل، زلزله و عواملی که خارج از کنترل شرکت نیک سرویس می باشد.)

۲.  ایرادات وارده به دستگاه، ناشی از نصب نرم افزارهای غیر مجاز

۳. دستگاه تلفن همراه یا لوازم جانبی فاقد برچسب اعتبار (Void) باشد.

۴. لوازم جانبی در صورت صدمه فیزیکی و خارج شدن از شکل ظاهری عادی

*نیک سرویس در برابر حفظ اطلاعات شخصی مشتریان بر روی دستگاه هایی که جهت تعمیر به مرکز خدمات پس از فروش مراجعه می کنند، مسئولیتی ندارد.

شرایط اختصاصی ضمانت تبلت

اعتبار ضمانت نامه

مدت اعتبار ضمانت نامه از زمان فعال شدن دوره گارانتی به شرح زیر می باشد:

  • ۱ماه ضمانت تعویض کالا در صورت مشکلات ناشی از ساخت
  • ۱۲ ماه ضمانت  خدمات
  • رفع ایرادات نرم افزاری در مدت اعتبار ضمانت نامه بدون دریافت هزینه خواهد بود.

شرایط عدم پذیرش ضمانت نامه

۱.  صدمات فیزیکی ناشی از استفاده نادرست توسط مصرف کننده. (شامل: ضربخوردگی، شکستگی، لوازم جانبــی غیر استاندارد، نوسانات الکترونیکی خارجی، نفوذ مایعات و رطوبت به داخل دستگاه، نگهداری در شرایط دمایی غیر معمول یا آتش سوزی، رعد و برق، سیل، زلزله و عواملی که خارج از کنترل شرکت نیک سرویس می باشد)

۲.  ایرادات وارده به دستگاه، ناشی از نصب نرم افزارهای غیر مجاز

۳. دستگاه تلفن همراه یا لوازم جانبی فاقد برچسب اعتبار (Void) باشد.

۴.  لوازم جانبی در صورت صدمه فیزیکی و خارج شدن از شکل ظاهری عادی

*نیک سرویس در برابر حفظ اطلاعات شخصی مشتریان بر روی دستگاه هایی که جهت تعمیر به مرکز خدمات پس از فروش مراجعه می کنند، مسئولیتی ندارد.

شرایط اختصاصی ضمانت فیچر فون ها

اعتبار ضمانت نامه

مدت اعتبار ضمانت نامه از زمان فعال شدن دوره گارانتی به شرح زیر می باشد:

  • ۱۲ماه ضمانت  خدمات
  • رفع ایرادات نرم افزاری در مدت اعتبار ضمانت نامه بدون دریافت هزینه خواهد بود.

شرایط عدم پذیرش ضمانت نامه

۱.  صدمات فیزیکی ناشی از استفاده نادرست توسط مصرف کننده. (شامل: ضربخوردگی، شکستگی، لوازم جانبــی غیر استاندارد، نوسانات الکترونیکی خارجی، نفوذ مایعات و رطوبت به داخل دستگاه، نگهداری در شرایط دمایی غیر معمول یا آتش سوزی، رعد و برق، سیل، زلزله و عواملی که خارج از کنترل شرکت نیک سرویس می باشد.)

۲.  ایرادات وارده به دستگاه، ناشی از نصب نرم افزارهای غیر مجاز

۳. دستگاه تلفن همراه یا لوازم جانبی فاقد برچسب اعتبار (Void) باشد.

*نیک سرویس در برابر حفظ اطلاعات شخصی مشتریان بر روی دستگاه هایی که جهت تعمیر به مرکز خدمات پس از فروش مراجعه می کنند، مسئولیتی ندارد.