گارانتی کالا

۱) ضمانت کالا
محصولات با برند اسمارت رونیکس با گارانتی نیک سرویس عرضه میشوند. مشتریان گرامی می توانند در صورت نیاز به خدمات پس از فروش با شماره تلفن ۰۲۱۸۷۱۰۰ تماس حاصل فرمایند و راهنمایی های لازم را در زمینه سوال خود دریافت نمایند. سایر محصولات عرضه شده در سایت بست نیک نیز با گارانتی های معتبر عرضه می شوند. در صورتیکه کالایی توسط شرکتی غیر از نیک سرویس گارانتی شده باشد مشتریان محترم می توانند پس از تماس با مرکز تماس راهنمایی های لازم را برای دریافت خدمات از این شرکت های گارانتی دریافت نمایند.
کالاهایی که توسط شرکت نیک الکترونیک از تولیدکننده اصلی تهیه شده اند توسط نیک سرویس گارانتی می گردند و کلیه خدمات مرتبط توسط نیک سرویس ارائه خواهد شد.
 

۲) تضمین اصالت
با ورود انبوه کالاهای تقلبی در بازار کالاهای دیجیتال یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان در خرید کالاهای دیجیتال اطمینان از خرید کالای اصل و با کیفیت است. شرکت بست نیک با تکیه بر راهکارهای زیر تضمین می نماید که کالاهای عرضه شده در سایت و شبکه فروش این شرکت همگی اصل، بوده و این شرکت مسئولیت تقلبی بودن کالاهای فروخته شده را پذیرفته و در صورت اثبات اصل نبودن کالای فروخته شده کالا را باز پس گرفته و قیمت کالا را به مشتری خود پرداخت می نماید. راهکارهای تضمین کیفیت و اصالت کالا:
۱. تامین کلیه کالاها از تامین کنندگان معتبر و شناخته شده
۲. با تکیه بر تجربه و دانش بیش از 15 ساله در زمینه تولید و عرضه کالاهای دیجیتال
۳. با تکیه بر دانش و تخصص متخصصان و کارشناسان شرکت نیک الکترونیک
 

۳) خدمات پس از فروش نیک سرویس
نیک سرویس ارائه دهنده خدمات پس از فروش کالاهای دیجیتال (برندهای: نیک-(nik) Smartronics –LEAGOO( تایوان) )می‌باشد. «نیک سرویس» ارائه و تضمین خدمات در کوتاهترین زمان و با بهترین کیفیت به منظور فراهم آوردن آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان عزیز را خط مشی اصلی خود می داند. در این راستا می کوشد تا با بهره گیری از نیروهای متخصص و تجهیزات فنی به روز، پشتیبانی آنلاین و پاسخگویی 24ساعته، امکان ارتباطی آسان و موثر برای مشتریان فراهم نموده و  سبکی نوین در خدمات پس از فروش پدید آورد.
شرایط عمومی ضمانت نیک سرویس    
۱-۳) شرایط تعویض دستگاه
نیک سرویس برای آسودگی خاطر مشتریان در هنگام خرید شرایط زیر را برای تعویض دستگاه در دستور کار خود قرار داده است:
الف)شرایط تعویض برای خرید حضوری

  • در صورتی که دستگاه تلفن همراه کمتر از 7 روز از زمان خرید دچار مشکلات ناشی از ساخت (بدون دخالت عوامل انسانی) شود تحت شرایط سالم بود جعبه و تمامی لوازم جانبی با دستگاه نو تعویض می گردد.

  • در طول دوره اعتبار ضمانت نامه، درصورتی که دستگاه توسط کارشناسان فنی نیک سرویس غیرقابل تعمیر تشخیص داده شود و حداکثر در 30 روز کاری رفع عیب نگردد، مادر بورد دستگاه تعویض خواهد شد.

ب) شرایط تعویض برای خرید اینترنتی

  • در صورتی که کالای ارسالی با کالای درخواستی مشتری مغایرت داشته باشد.

    • مغایرت تا ۲۴ساعت از زمان خرید  به مرکز تماس اعلام گردد.    

    • دستگاه و جعبه و تمامی لوازم جانبی (محتویات جعبه) کامل و سالم باشند و تا 2 روز برای شرکت ارسال گردد.

  • انصراف مشتری از خرید

    • چنانچه مشتری پس از خرید دستگاه به هر علتی تغییر نظر دهد در صورتی که دستگاه ارسال نشده باشد با شماره تلفن ۸۷۱۰۰-۰۲۱ تماس گرفته و انصراف را اطلاع دهد.    

    • در صورتی که مشتری کالا را دریافت نموده انصراف از خرید فقط در شرایط پلمپ بودن جعبه و حفظ حالت آکبند آن ممکن خواهد بود. در این صورت مشتری می بایستی ظرف مدت 2روز از دریافت دستگاه انصراف خود را به مرکز تماس اعلام نماید تا جهت تعویض دستگاه با سایر محصولات فروشگاه اینترنتی بست نیک یا استرداد وجه هماهنگ شود. ضمنا مشتری بایستی دستگاه را در بسته بندی بست نیک ظرف مدت 2 روز از دریافت به هزینه نیک سرویس مرجوع نماید.

۲-۳)شرایط اعتبار ضمانت نامه
شروع اعتبار ضمانت نامه از زمان صدور فاکتور خرید از شبکه فروش رسمی (شامل نمایندگان فروش شرکت نیک الکترونیک یا وب سایتbestnik.ir) می‌باشد.
فعال‌سازی ضمانت‌نامه توسط عامل شبکه رسمی فروش(فروشنده) در زمان خرید صورت گرفته باشد و پیامک فعال شدن دوره ضمانت نامه حداکثر طی مدت ۲۴ ساعت برای مشتری ارسال گردد.
در صورتی که مشتری پیامک فعال‌سازی ضمانت نامه را دریافت ننمود، بایستی تا ۱۰ روز پس از خرید فعال‌سازی را از طریق سایت انجام  bestnik.ir دهد.
۳-۳) شرایط عدم پذیرش (ابطال) ضمانت نامه
شرایط زیر خارج از تعهدات ضمانت نیک سرویس می باشد:

  • مدت زمان اعتبار ضمانت نامه به پایان رسیده باشد.

  • شماره سریال یا هولوگرام روی دستگاه مخدوش یا از بین رفته باشد.

  • صدمات فیزیکی ناشی از استفاده نادرست توسط مصرف کننده. (شامل: ضربخوردگی، شکستگی، لوازم جانبــی غیر استاندارد، نوسانات الکترونیکی خارجی، نفوذ مایعات و رطوبت به داخل دستگاه، نگهداری در شرایط دمایی غیر معمول و عواملی که خارج از کنترل شرکت نیک سرویس می باشد.)

  • دستگاه خارج از دفاتر نمایندگی های خدمات پس از فروش  نیک سرویس یا توسط افراد غیر مجاز تعمیر شده باشد.
     

* معیار تعریف حوزه ضمانت نامه و خدمات نیک سرویس و شرایط آن آخرین نسخه روی وب سایت می باشد و لذا اعمال تغییر بدون اطلاع قبلی را برای خود محفوظ می داند.
* در صورت اتمام مدت ضمانت نامه یا ابطال ضمانت نامه نیک سرویس پشتیبانی قطعات را به مدت ۱۲ ماه ضمانت می نماید.

۴) شرایط اختصاصی ضمانت نامه پاوربانک
مدت اعتبار ضمانت نامه از زمان خرید از شبکه فروش رسمی (شامل نمایندگان فروش شرکت نیک الکترونیک یا وب سایت (bestnik.ir) به شرح زیر می‌باشد:

  • 3 ماه ضمانت تعویض کالا در صورت مشکلات ناشی از ساخت

  • 12 ماه ضمانت (قطعات معیوب در صورت امکان تعمیر یا با قطعه سالم تعویض می گردد)

  • 12 ماه ضمانت ثبات کیفیت عملکرد باتری ( در صورت افت عملکرد، باتری تعویض می گردد)

۱-۴)شرایط عدم پذیرش (ابطال) ضمانت نامه
شرایط زیر خارج از تعهدات ضمانت نیک سرویس می باشد:

  • هولوگرام روی جعبه و کارت ضمانت مخدوش یا از بین رفته باشد.

  • صدمات فیزیکی ناشی از استفاده نادرست توسط مصرف کننده. (شامل: ضربخوردگی، شکستگی، لوازم جانبــی (شارژر / کابل) غیر استاندارد، نوسانات الکترونیکی خارجی، نفوذ مایعات و رطوبت به داخل دستگاه، نگهداری در شرایط دمایی غیر معمول یا آتش سوزی و عواملی که خارج از کنترل شرکت نیک سرویس می باشد.)

  • پاور بانک خارج از دفاتر نمایندگی های خدمات پس از فروش  نیک سرویس یا توسط افراد غیر مجاز تعمیر شده باشد.

 

۵) شرایط اختصاصی ضمانت تلفن همراه LEAGOO
علاوه بر شرایط عمومی، شرایط زیر نیز برقرار می باشد:
فقط مشکلات ناشی از ساخت در قطعات مادربورد، LCD, Touch Panel شامل تعویض ۱۰ روزه می شوند.
۱-۵)مدت اعتبار ضمانت نامه:

  • دستگاه تلفن همراه -12 ماه

  • LCD‏ - ۱۲ ماه

  • لوازم جانبی مانند باطری، آداپتور شارژر، کابل USB، Hands free‏ ۳ ماه

  • رفع ایرادات نرم افزاری سیستم عامل در مدت اعتبار ضمانت نامه در اسرع وقت و بدون دریافت هزینه خواهد بود.

۲-۵) شرایط عدم پذیرش ضمانت نامه

  • صدمات فیزیکی ناشی از استفاده نادرست توسط مصرف کننده. (شامل: ضربخوردگی، شکستگی، لوازم جانبــی غیر استاندارد، نوسانات الکترونیکی خارجی، نفوذ مایعات و رطوبت به داخل دستگاه، نگهداری در شرایط دمایی غیر معمول یا آتش سوزی، رعد و برق، سیل، زلزله و عواملی که خارج از کنترل شرکت نیک سرویس می باشد.)

  • ایرادات وارده به دستگاه، ناشی از نصب نرم افزارهای غیر مجاز

  • دستگاه تلفن همراه یا لوازم جانبی فاقد برچسب اعتبار (Void) باشد.

  • لوازم جانبی در صورت صدمه فیزیکی و خارج شدن از شکل ظاهری عادی شامل ضمانت نامه نمی باشند.

*نیک سرویس در برابر حفظ اطلاعات شخصی مشتریان بر روی دستگاه هایی که جهت تعمیر به مرکز خدمات پس از فروش مراجعه می کنند، مسئولیتی ندارد.
 

۶) شرایط اختصاصی ضمانت تبلت Smartronics
علاوه بر شرایط عمومی، شرایط زیر نیز برقرار می باشد:
فقط مشکلات ناشی از ساخت در قطعات مادربورد، LCD, Touch Panel شامل تعویض ۱۰ روزه می شوند.
۱-۶)مدت اعتبار ضمانت نامه:

  • دستگاه تبلت - ۱۲ ماه

  • لوازم جانبی مانند باطری، آداپتور شارژر، کابل USB -  ‏۳ ماه

  • رفع ایرادات نرم افزاری سیستم عامل در مدت ضمانت نامه در اسرع وقت و بدون دریافت هزینه خواهد بود.

۲-۶)شرایط عدم پذیرش ضمانت نامه

  • صدمات فیزیکی ناشی از استفاده نادرست توسط مصرف کننده. (شامل: ضربخوردگی، شکستگی، لوازم جانبــی غیر استاندارد، نوسانات الکترونیکی خارجی، نفوذ مایعات و رطوبت به داخل دستگاه، نگهداری در شرایط دمایی غیر معمول یا آتش سوزی، رعد و برق، سیل، زلزله و عواملی که خارج از کنترل شرکت نیک سرویس می باشد.)

  • ایرادات وارده به دستگاه، ناشی از نصب نرم افزارهای غیر مجاز

  • لوازم جانبی در صورت صدمه فیزیکی و خارج شدن از شکل ظاهری عادی شامل ضمانت نامه نمی باشند.

* نیک سرویس در برابر حفظ اطلاعات شخصی مشتریان بر روی دستگاه‌هایی که جهت تعمیر به مرکز خدمات پس از فروش مراجعه می‌کنند، مسئولیتی ندارد.