ضمانت تعویض کالا

ضمانت تعویض کالا

در صورتی که مرسوله مورد نظر دارای یکی از شرایط ذیل باشد، مشتریان گرامی میتوانند کالای خود را در مهلت 10روز با رعایت شرایط بازگشت، مرجوع نمایند.

 

شرایط تعویض کالا:

  1. مرجوع کردن کالا به علت وجود اشکال فنی در کالا
    مشتران محترم میتوانند در صورت وجود اشکال فنی یا هر اشکال دیگر در کالا که با شرایط مندرج در این بخش همخوانی داشته باشد، ظرف مدت 10 روز کاری با مرکز تماس بست نیک تماس گرفته و موارد را مطرح نموده و کد پیگیری مربوطه را دریافت نمایند. پس از دریافت شماره پیگیری، ظرف مدت یک روز کاری کارشناسان شرکت  نیک الکترونیک با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم جهت عودت کالا به شرکت انجام خواهد شد.
    در هنگام عودت کالا، کلیه متعلقات همراه آن را صحیح و سالم به شکل مناسب و ایمن بسته بندی نموده و به آدرس داده شده به شما از طرف مرکز تماس ارسال نمایید.

پس از ارسال کالا توسط مشتری با رعایت موارد مربوطه در بخش ارسال کالا، پس از تایید کارشناسان بست نیک و در صورت تمایل مشتری کالای جایگزین برای مشتری ارسال می گردد یا هماهنگی‌های لازم برای بازگرداندن وجه پرداخت شده انجام خواهد شد.

۲- مرجوع کردن کالا به علت مغایرت سفارش مشتری با کالای دریافت شده
درصورتی که مرسوله تحویل شده به مشتریان با سفارش ثبت شده ایشان در سایت مغایر باشد، می توانند ظرف دو روز کاری با مرکز تماس شرکت بست نیک تماس گرفته و عدم تطابق کالای دریافتی با سفارششان را گزارش کنند. پس از تایید این امر توسط کارشناسان بست نیک هماهنگی های لازم برای ارسال کالا مطابق با سفارش مشتری انجام می‌گردد.

۳- مرجوع کردن کالا به علت ایراد ظاهری یا فیزیکی
درصورتی که کالای دریافت شده از نظر ظاهری دارای مشکل باشد، مشتریان گرامی می توانند از طریق برقراری ارتباط تلفنی با مرکز تماس شرکت بست نیک ظرف دوروز کاری، ایراد را شرح داده و به اطلاع کارشناسان برسانند. درصورت تایید این مورد، هماهنگی های لازم برای ارسال کالا مطابق با سفارش مشتری انجام می پذیرد.

 

نحوه بازگرداندن کالا توسط مشتری:

  • تماس و هماهنگی با مرکز تماس بست نیک

  • ارسال از طریق پست پیشتاز

  • کلیه متعلقات کالا میبایست همراه کالا و همانند حالت اولیه کالا بسته بندی شده باشد.

  • هیچ گونه خدشه و آسیبی روی دستگاه و متعلقات آن و همچنین کارتن اصلی دستگاه وارد نشده باشد.

  • کد پیگیری دریافت شده از مرکز تماس روی کاغذ نوشته شده و همراه کالا ارسال گردد.

  • مشتریان محترم با آماده سازی و رعایت موارد و شرایط فوق پس از هماهنگی های لازم با مرکز تماس، می توانند کالا را به آدرس ارائه شده از طرف شرکت بست نیک ارسال نمایند.

  • چنانچه کالا دارای رمز عبور (password) یا الگوی رمز (pattern) باشد، لازم است توسط مشتری برداشته شده تا کارشناسان مربوطه امکان تست آن را داشته باشند.

  • اگر اطلاعاتی بر روی کالای بازگردانده شده، ذخیره باشد؛ بست نیک در خصوص برگرداندن اطلاعات شما تضمینی نمی دهد و لذا در صورت وجود این مورد، مشتری باید نسخه پشتیبان (back-up) را از اطلاعات خود تهیه نماید.

  • از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و سپس ارسال کنید.

 

رعایت نکاتی الزامی جهت برگرداندن کالا:

  • شرکت بست نیک و کارشناسان مربوطه موارد استفاده ناصحیح از کالا یا آسیب به وجود آمده توسط مشتری احراز میگردد.

  • در صورت تایید اشکال مطرح شده توسط کارشناسان بست نیک، هزینه حمل و نقل و ارسال مجدد به عهده بست نیک می باشد.

  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.